miercuri, 24 septembrie 2008

Câteodată e bine să n-ai păreri

Am constatat-o aseară, când m-am dus cu soţia să ne luăm hainele de iarnă de la curăţat. Furnică m-a prevenit: "Nu o face, nefericitule!". Ştia el ce ştia, pentru că locul cu pricina e chiar în mall. Da-da, domnilor! E vorba chiar de locul acela, în care nu mai poţi respira de fiţe şi fonfleuri. M-am gândit că, după o zi plină de şedinţe, doamna se va limita la a-şi lua paltonul, jachetele, gecile şi sacourile de la curăţătorie şi gata! Game over! Ei aş, n-ai văzut, n-ai trăit! Deşi, ca să nu fiu nedrept, după ce m-a încărcat cu tot mormanul de umeraşe, s-a îndreptat vertiginos spre scara rulantă.

Aici, însă, s-a produs catastrofa! A întors capul în dreapta, după care mi-a aruncat o privire peste umăr, cu ochii sclipind de fericire şi toată un rânjet, de parcă făcea reclamă la Aquafresh. Mi-am spus precum Zdreanţă-n gândul său: "Am belit-o!", iar ora următoare mi-a demonstrat că nu m-am înşelat.

N-are sens să intru în amănunte, aşa că voi înşira întrebările care mi s-au pus:
1. Nu ţi se pare că cizmele astea au aceeaşi nuanţă ca şi geanta aia maro pe care mi-am cumpărat-o săptămâna trecută?
2. Am înţeles că anul acesta se poartă paltoanele până la genunchi, strânse în talie cu un cordon. Nu ţi se pare că paltonul meu e prea lung?
3. Vai, ce taior frumos! Stai o clipă, iubitule, să-l încerc! Mai poţi, nu eşti obosit? Ei, cum îmi vine? Crezi că e culoarea mea? Nu îmi face fundul mare?
4. Auzi, noi mai avem balsam pentru rufe?
5. Crezi că mamei i-ar plăcea eşarfa asta? Cum, nu mai ştii jacheta ei de stofă, pe care i-am luat-o anul trecut din Austria?
6. Ce-ai zice să-i luăm copilului o căciuliţă din asta? Vaaaaaaai, ce drăgălaşă e... Şi uite gecuţa asta, care se potriveşte la fix! O să fie super-încântat! Da' îi mai place de Superman?

De ce spuneam că e bine să n-ai păreri? Păi dacă aveam, mai plecam noi după o oră din mall? No way, guys!!!! Cred că ne prindea ora închiderii şi noi tot acolo eram.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca mai bine ti-ai tine parerile pentru tine, pe blogul tau pustiu.
Un articol adevarat de sincer. Mai bine taci!

Ariciul Indignat spunea...

Adevărul e că trebuie să fii foarte curajos ca să postezi o chestie dintr-asta! Şi foarte inteligent, totdată, ca să poţi constata din prima că un blog deschis de vreo 2 săptămân e gol. :)) Ţi-a mai spus cineva recent că eşti genial?

Anonim spunea...

asa ca te-ai gandit sa intri pe alte bloguri, sa injuri, ca poate, poate intra cineva si la tine. Nu e frumos ce faci. Daca nu iti convine stai in banca ta, scri pe blogul tau si iti vezi de ale tale. Daca omul nu te cenureaza ai bunul simt (ia DEX-ul daca nu sti) si vorbeste civilizat macar. Fiecare are parerile lui si trebuie sa ne respectam

Ariciul Indignat spunea...

Nu am înjurat. Şi, dacă e să fiu rău până la capăt, am scris corect gramatical. Vezi că treaba aia cu "scri pe blogul tău" sună mult mai bine în varianta "scrii pe blogul tău". Iar chestia cu "DEX-ul, dacă nu şti" arată perfect în forma "DEX-ul, dacă nu ştii". Dar cine ştie, poate ai probleme cu tasta "i". Tu dai de două ori în ea, iar ea nu vrea. :) În consecinţă, în loc să pozezi în cavalerul pe cal alb, poate ar fi indicat să-ţi dedici timpul liber studierii temeinice a limbii române literare. Şi ca să nu te las nelămurit, intră pe blogul Sorinei Matei, unde prietenul tău a folosit în mod greşit cuvântul "achiesez", moment în care fata - colegă cu el, deci nu un oarecare de pe net - i-a dat cu DEX-ul în cap. Ca să nu te rătăceşti pe respectivul blog, e vorba despre un post în care Sorina se supără foarte tare pe reporterii care nu ştiu decât să cerşească directuri şi atât.

Anonim spunea...

totdată, săptămân
daca te uiti putin mai sus9doar 2 comentarii) o sa observi cateva greseli, asta sa nu citesc alte prostii pentru a cauta mai multe.
Intr-adevar tie nu ti s-a intamplat niciodata sa tastezi gresit la tastatura. :)))

Anonim spunea...

PS "pe-a mea" se scrie corect "pe a mea". Pa, profesore! :))

Ariciul Indignat spunea...

Tocmai ţi-ai demonstrat lipsa de cunoştinţe elementare de gramatică a limbii române! :)) Q.E.D. Pe-a mea, dacă nu! =))

Anonim spunea...

Ok, greseala mea in ultimul caz.
Succes in bloggerime. Fii totusi constructiv si nu nervos. Pa!

Ariciul Indignat spunea...

Toţi facem greşeli, nu e un cap de ţară... Şi mulţumesc de urări. Baftă şi ţie!

Anonim spunea...

cred ca lucrezi in domeniu ca prea le vezi pe toate :))
asta e sa-mi fie invatatura de minte pt. ca si eu i-am taxat pe altii destul de urat ca nu stiu lb.romana. :))

Ariciul Indignat spunea...

Să spunem că lucrez într-un domeniu conex! :)) Plus că soacră-mea e fostă profesoară de română, aşa că nu mi-ar fi dat-o pe fiică-sa de nevastă sub nicio formă, dacă mă prindea cu vreo greşeală flagrantă!

marius spunea...

noroc cu soacra. vezi ca ochiul critic (sau mai bine zis urechea) al (a) soacrei are avantaje?