luni, 15 septembrie 2008

E luni şi e toamnă

Furnică are o vorbă: "Lunea, nici p**a nu ţi se scoală!". Nu se scoală, dar tot trebuie să mergem la muncă. După ce că se circulă ca naiba prin rahatul ăsta de Bucureşti, mai şi plouă. Un bun prilej pentru toţi dacioţii să iasă cu "limuzinele" pe străzi. Erau să intre în mine vreo doi beleuzi aflaţi în pragul andropauzei şi tot ei erau nervoşi.

În fine, după chinuri seculare care au durat aproape o oră şi jumătate, am ajuns la muncă. Secretara mea arăta ca un pat şifonat, dar măcar făcuse cafeaua, iar în surdină susura Pink Floyd. Bun aşa, m-am gândit. Asta iar a făcut o tâmpenie şi acum vrea să mă îmbuneze. Mda, a uitat să trimită nişte faxuri, dar să nu ne începem săptămâna cu nervi, aşa că mai bine să citesc nişte ziare. Şi dacă tot am blog, ia să o bag de-o indignare.

De data asta m-a scos din minţi Băsescu. Traian Băsescu. Ăsta ori e complusive shopper, ori are cei mai imbecili consilieri din lume. Cum se apropie vreun moment politic mai tensionat, cum o taie la cumpărături. Să facă el un "duş de mulţime", să vadă lumea cât de popular e el, cu toată ceata lui de sepepişti, ascunşi după rafturi. Parcă îi aud cum comunică prin căşti: "Vrăbiuţa, aici Rândunelul! Vulturul e la electrocasnice! Nu-nu, se îndreaptă spre Cosmetice! Atenţie, şamponul ăla din dreapta, ăla roz, pare dubios! Porumbelul, verifică şamponul! Grijă mare, se apropie o babă din dreapt. Are faţă de pesedistă, interceptaţi-o!". Cam asta e o sesiune de shopping prezidenţial... Jenant, părerea mea. Şi bou e ăla care mai pune botul la aşa ceva.

Dar să-mi las indgnarea să ţopăie către următorul subiect: Mihaela Rădulescu şi m**a luată în direct, la Antena 2. De mult nu m-am mai distrat atât de mult! Că trustul lui Voiculescu e populat de oameni luaţi cu lopata de peste tot, asta e cât se poate de clar. În afară de Mircea Badea, nu mai au nimic de Doamne-ajută. Dar revenind la Răduleasca... Sincer, dacă aş avea de ales între ea şi o ţigară, m-aş reapuca de fumat fără regrete. Am avut dintotdeauna oroare de femeile-bărbat. Degeaba şi-a pus plastic în ţâţe şi stă uitată la cosmetică. Faţa, vocea şi mâinile alea schiloade cu vene umflate spun totul.

Dar să trecem peste consideraţiile de ordin personal şi să discutăm despre campanie în sine. E foarte clar că nu se adresează fumătorilor cu state vechi în producţie. Soacră-mea fumează de 40 de ani şi nici prin gând nu-i trece să se lase. Aşadar, e o campanie pentru tineret. Vreau să-l văd pe puştiul de 16-17 ani, care o vede pe Răduleasca despuiată şi zice: "Bă, dacă mă las de fumat, cred că reuşesc să i-o pun ăsteia!". Mai degrabă ar gândi: "E photoshopată, dă-o dracu' de babă!". Şi atunci de ce s-a aruncat aproape un milion de euro pe geam? Ministerul Sănătăţii are bani pentru campania în chiloţi, dar nu are bani să investească în spitale?!

Acum chiar că m-au apucat nervii. Aşa că mă duc s-o bubui pe secretară! Chiar să nu fie în stare să trimită un fax?!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca Mirciulica este singurul de "Doamne-ajuta" din acest trust mai bine inchidem tv-ul. Daca Idiotul care se ia de bloggeri dandu-le numerele de telefon, amenintandu-i ca la da cu bata in cap este cel mai destept din trust, mai bine lasa-ne.

Ariciul Indignat spunea...

@andrei, Mirciulică mă face să zâmbesc seara. E showman, indiferent dacă vă place sau nu. Problemele lui cu bloggerii sau problemele bloggerilor cu ei îmi sunt indiferente. Dacă mă distrează, înseamnă că îşi merită banii.